6097611609 |
La competència digital a l'aula |
2016-2017 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
26/10/2016 - 31/5/2017 (30 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Mare de Déu del Carme |
|
c. Bassa Bona, 43 (Alcoletge)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
D'acord amb el Pla de Formació de Centre 14-17 el proper curs 2016-2017 es realitzarà el darrer assessorament proposat sobre la competència digital.
|
| |
Objectius |
1. Formar el claustre en el coneixement de les competències bàsiques de l'àmbit digital
2. Seqüenciar les activitats a realitzar a cada curs.
3. Elaborar les activitats i portar-les a terme a l'aula.
|
| |
Continguts |
1. Les 10 competències bàsiques en l'àmbit digital
2. Dimensions
3. Activitats a l'aula
4. Orientacions metodològiques i d'avaluació
|
| |
Avaluació |
Transferència immediata:
-El Coordinador TAC farà l'assessorament i el seguiment de l'elaboració de les activitats i posterior aplicació a l'aula.
-La Cap d'Estudis elaborarà i passarà el qüestionari d'avaluació al claustre.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
26/10/2016 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dimecres |
02/11/2016 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dijous |
25/06/2020 |
1000 |
1130 |
Sessió 4 |
divendres |
26/06/2020 |
1000 |
1130 |
Sessió 5 |
dimecres |
11/01/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 6 |
dimecres |
25/01/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 7 |
dimecres |
15/02/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 8 |
dimecres |
01/03/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 9 |
dimecres |
29/03/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 10 |
dimecres |
26/04/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 11 |
dimecres |
03/05/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 12 |
divendres |
17/03/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 13 |
dimecres |
31/05/2017 |
1230 |
1400 |
|
| |